2009. június 22., hétfő

igertem ,hogy irni fogok

Egy hete ,hogy vissza altam a munkaba :)igaz igy sem dolgozok nagyon sokat de azert ennyi kell:)Harom hetet itthon voltam jo volt a kis pihenes es igaz elveztem is itthon az uj otthonban.Sokat olvastam es Istennel beszelgettem.Nem volt konnyu amin keresztul mendtunk de tudom,hogy ez igy kellett legyen ,hogy a babat elveszitsuk de hiszem es remenykedunk es nem adjuk fell es imatkozunk tovabbra ,hogy Isten adja meg szivunk vagyat.Aki ismernek tudjak ,hogy menyire szeretem a gyerekekket es nagyon vagyom egy gyerekre meg tobbre is inkabb 10 legyen mint egysem:)Koszonomazoknak akik gondoltak ram es imatkoztak ertunk szugsegunk van ra tegyetek tovabbra is !
Egy kedves hazaspar volt ma este nalunk a Dajka csalad :)koszonom ,hogy szeretek minket es varunk akar mikor hozzank:)Egy aldott hetet nektek kedves blogbarataim:)

9 megjegyzés:

eunika_balog írta...

huha sok a hiba de nezetek el nekem nagyon faradt vagyok es most lattom ,hogy nagyon keso is van:)puszi nektek

Szilvia írta...

gondoltam sokat rad...imadkozm tovabra is, hiszem az Ur megadja legnagyobb keresetek!!

Budai Evódia írta...

imádkozom továbbra is!

Hilda írta...

én is imádkozok érted , sokat gondolok rád :)

marty írta...

Mi is! "Aki Istenhez kiált, azt Ő meghallgatja! Jób 12:4b

Tündi Daika írta...

Nagyon szépen köszönjük a finom pizzát, na meg a tortát és fagyit... mennyi finomságot oda varázsoltál az asztalra secperc alatt! Ügyes vagy te Euni. Mi is várunk bármikor erre jártok! A többiért, tudhatod, hogy mindig melletted állok, és segitek bármiben szükséged van. Puszi. szép napot!

Maresz írta...

Sok-sok erőt kivánok neked.

Hajni írta...

megerosodest neked!

Emese írta...

sokszor gondoltam rad es hiszem hogy az Urnal minden meg van tervezve... es Neki tudomasa van minden konnycsepprol. Kitartas! Folytatom az imadkozast...