2009. június 17., szerda


2 megjegyzés:

Katalin írta...

Áldjon az Úr Jézus !
Valamelyik nap a Blogokat néztem és a tied egyből megfogott mert az az ige nekem a kórházi ágyon súlyos állapotban nagy erőt adott az Úr Által.
Kovács Józsfné Kata vagyok
Polgáron élek Magyarországon.
Az Úr Tanítvány vagyok és szeretném
Őt úgy követni hogy ne keljen megszégyenülnöm a nagy napom.
Amint látom régebben van bloggod, én még amolyan zöldfülü vagyok hozzá,és megköszönöm ha segítenél.
Pl , amint látom betudol tenni a blogodba képeket én ezt nem tudom.
Nagyon szeretném ha kivennéd az email címem mert oda írtam tegnap látod azt se tudtam.
Köszönöm az Úrnak ,hogy találkozhattam veled .
Kívánok Áldott estét
Szeretettel:
Kata

Katalin írta...

Nagyon örülök,hogy elfogadtad a meghívásom.
Az email cimem :
szatmarikatalin@gmail.com
Esetleg ha érdekel !
A netten van keresztényszobám ahol minden nap össze jövünk tesók a világ minden részéből .Van Erdélyből is egy tesó aki már többször volt nálunk és bízom benne lesz is.
www.paltalk.com
Ez egy program
ezen belül Magyar keresztényzene és igeszoba.Kata53 ez a nicnevem ott .A Blogot azért készítettem mert a multy nem engedi másképpen feltenni de ahogy szétnéztem nem bántam meg.
Isten Áldjon családoddal
Szeretettel:
Kata