2009. augusztus 1., szombat

nagy a keszulodes

es faraszto is nagyon nagyon hianyzik anyum itthon van haza hoztuk a tegnap de o semit nem tud tenni sajnos:(ha o most jol lenne mindent o rendezne az biztos .Az o alapotta most nem jo azert imatkozunk ,hogy holnap az imahazban tudjon legalabb egy orat ott lenni de ezt rea bizuk ahogy o akarja .Aztan az ebedre ki sem visszuk vannak olyan kedves tesvernok akik felajanlodtak ,hogy maradnak vele ugy ,hogy nyugodtak leszunk.Gondoljatok tovabbra rank es holnap lehet nezni az eskuvot az inetrneten akit erdekel aztan majd kepek is lesznek jovo heten itt.Aldott hetveget kivanok nektek!

4 megjegyzés:

Hilda írta...

Várom a holnapot...

Gál Edith írta...

Draga Eunika es a csalad!
Igaz szemelyesen nem talalkoztunk gyerekkorunk ota,de miota meglattam a blogodat,rajta Anyukaddal,szoltam az en Anyukameknak es minden nap imadkozunk ertetek!TARTSATOK KI! ISTENNEL NINCS LEHETETLEN!Arra kerjuk a Fentvalot,h erositsen meg titeket es Anyukadat is ebben a nehez probaban.Gondolunk ratok es veletek eggyutt erzunk!
Szeretettel az aradi Dubovan csalad es Galne Dubovan Edith.

Kriszta írta...

Euni, kicsit jobban megismerhettem édesanyádat én is, amikor Zilahon lehettem, Húsvétkor. Nem is ismert engem, mégis köszöntött, még meg is ölelt. Én nem tudtam, hogy ennyire súlyos az állapota már, de én is könyörgöm az Úrhoz értetek.
Zizitől hallottam a menyegzőről is, sajnos nem tudtam követni a neten, de képet már láttam, Dajka Tündi blogjáról. Gyönyörű lány ez a Leona, és tényleg nagyon hasonlítotok. Áldást kívánok rátok, és az ifjú pár életére is. Még ismeretlenül is, de én is tanultam édesanyádtól...

Maresz írta...

Milyen volt a mennyegző? Enikő (sz. Simonfi), a sogórnőm volt otthon, Zilahon és ő is mondta, hogy rosszul van édesanyád. Imádkozunk értetek!!